sobota, 2 maja 2015

Wiosna w pełni

                                                                            Jest już maj!:D    
                          Środek wiosny, chociaż pogoda nie do końca nam to pokazała ale myślę że jeszcze pokaże na co ją stać.Na szczęście kwiaty i inne rośliny pięknie nam to wynagrodziły :)
                   
    Ja wczoraj większość czasu spędziłam na świeżym powietrzu a dokładniej mówiąc w ogrodzie :D Najwięcej czasu zajęło mi przesadzanie truskawek i poziomek na nowe miejsce dzięki czemu, za rok  a może nawet i w tym będę mieć mini plantację :)

Fajnie jest od czasu do czasu zrobić coś innego co na prawdę się lubi i sprawia przyjemność. Cisza, spokoj, czasem to najlepsze rozwiązanie :D Czas szybko leciał ale musiałam poświęcić trochę czasu na późne wiosenne porządki. Mam mało czasu na te zajęcia chociaż tak bardzo je lubię :D
Mam nadzieję, że wy nie zwlekaliście tak jak ja, a jeśli tak to łopata, grabki do ręki i do ogrodu :D


Pozdrawiam i do zobaczenia :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz